درمان آنفولانزا با عسل ، سیر و لیمو

درمان آنفولانزا با عسل

۱-درمان آنفولانزا با عسل

عسل برای درمان بیماری آنفولانزا فواید زیادی دارد. شما می توانید به روش های مختلف از عسل برای رفع مشکل تان استفاده کنید.
به عنوان مثال برای درمان بیماری آنفولانزا یک قاشق عسل و یک پیاز کوچک را در یک لیوان آب بگذارید. سپس این ترکیب را روی شعله گاز حرارت دهید، حال صبر کنید تا کمی خنک شود، اکنون می توانید این محلول به دست آمده را استنشاق کنید.
یک روش دیگر هم اینست که شما می توانید یک قاشق مرباخوری عسل طبیعی را با آب و دو عدد لیموی تازه مخلوط کنید. حال باید این مخلوط را در یک فنجان آب ولرم حل کنید و صبح و شام بخورید. خودتان کم کم نتیجه اش را می بینید.
البته این مواردی که گفتیم درباره عسل طبیعی صدق می کند و عسل هایی که با شکر درست شده اند خاصیت درمانی ندارند.

آشنایی با بیماری کرونا و راه درمان آن

داروی جامع امام رضا(ع) و بیماری های قابل درمان با آن

۲-درمان بیماری آنفولانزا با سیر

یکی دیگر از روش های درمان بیماری آنفولانزا استفاده از سیر است. سیر خاصیت ضد باکتریایی و ضد میکروبی دارد. سیر از قدیم الایام برای درمان عفونت ها استفاده می شده است.
به گفته محققان سیر یک داروی عالی برای انواع عفونتهای تنفسی ازجمله سینوزیت، سرماخوردگی، آنفولانزا، گلودرد، سرفه و بویژه برونشیت می باشد.
شما می توانید از سیر به روشهای مختلف مثلا‌” (بصورت کامل یا خردشده ) و (همراه با غذا و یا به صورت قرص) استفاده کنید. مصرف سیر توانایی بدن برای مبارزه با عفونت را افزایش می دهد.

نسخه های عسلی را بخوانید

۳-درمان آنفولانزا با لیمو

از قدیم الایام به کسی که سرماخورده بود لیمو می دادند. لیمو یکی از درمان های خانگی برای سرماخوردگی و آنفولانزا می باشد. حتی شما می توانید یک نوشیدنی سنتی از لیمو و عسل تهیه کنید. سپس به آن کمی زنجفیل و سیر هم اضافه کرده و میل کنید. خوردن لیموی تنها هم برای سرماخوردگی و آنفولانزا مناسب است.

 

 

جهت دنبال کردن فروشگاه انگپین در فضای مجازی روی نام پیام رسان کلیک نمایید(بله، ایتا، گپ، سروش، آی گپ و روبیکا)

جهت دنبال کردن کانال طب اسلامی ایرانی در فضای مجازی روی نام پیام رسان کلیک نمایید(بله، ایتا، گپ، سروش، آی گپ و روبیکا)

شریف
ارسال دیدگاه