عسل مخصوص معده

عسل مخصوص معده درد

عسل مخصوص معده چه عسلی است؟

این سوال از جمله سوالات پر تکراریست که بسیاری از مردم به دنبال پاسخ آن هستند.

عسل در رهایی از اسهال به علت گذر زمان کم از سایر قندهای منظم، از طریق معده و روده کمک می کند.

عسل حاوی ترکیباتی به نام methylglyoxal است که خواص ضد باکتریایی آن را فراهم می کند و تمام عسل ها عسل مخصوص معده هستند با این شرط که عسل ۱۰۰ درصد طبیعی باشد.

این امر در درمان عفونت های باکتریایی در معده کمک می کند.

باکتری های اصلی که باعث اختلالات گوارشی می شوند، هلیکوباکتر پیلوری است. مطالعات نشان داده اند که عسل برای کنترل رشد این باکتری در معده کنترل شده است.

عسل در تقویت سیستم ایمنی کمک می کند تا در پیشگیری از بیماری های مرتبط با معده در آینده کمک کند.

البته که در کل عسل های متفاوتی برای معده مناسب هستند. عسل گون هم در بیماری های گوارشی و زخم معده بسیار کمک کننده است و می تواند به شما در تقویت معده و گوارش یک نقش اساسی ایفا کند و به جرأت می توان گفت عسل مخصوص معده می باشد.

درمان دردهای معده، درمان اسید معده، نفخ و ترش کردن تا تقویت معده و مسمومیت معده با عسل گون قابل تسکین و درمان است. عسل گون برای امراض معده از جمله ورم و زخم معده مفید نیز است، آخر شب و صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری عسل گون میل کنید و صبح به مدت یک ساعت از خوردن و نوشیدن خودداری نمایید.

عسل گون در اکثر نقاط ایران در دسترس عموم مردم قرار دارد و به جرأت می توان این عسل را فراوان ترین عسل یا فراوانترین ترکیب در عسل های ایران دانست که با داشتن خواص متعدد، در بهبود زخم های گوارشی نیز بسیار مؤثر است.

دو مورد از عسل های فروشگاه که دارای ترکیب گون هستند و به عنوان عسل مخصوص معده توصیه می گردند در لینک های زیر درج شده اند:

عسل گون آویشن

عسل گون گشنیز

 

جهت دنبال کردن فروشگاه انگپین در فضای مجازی روی نام پیام رسان کلیک نمایید(بله، ایتا، گپ، سروش، آی گپ و روبیکا)

جهت دنبال کردن کانال طب اسلامی ایرانی در فضای مجازی روی نام پیام رسان کلیک نمایید(بله، ایتا، گپ، سروش، آی گپ و روبیکا)

شریف
ارسال دیدگاه